اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

کوهن هشتاد و چاهار ساله مى شود!



گمانم چاهار پنج سال پیش، همینجا توى همین وبلاگ "تصویرگر کتاب کودک" شدم!

بله.

اول "باش" شدم بعد "کشف"!

حالا اینجا توى مونترال "نقاش" شدم. کوهن چاهارده روز دیگر هشتاد و چاهار ساله مى شود و من براى تولدش - بگذارید ببینم؛ یک ... دو ... سه... - شش پرتره کشیدم. مى خواهم نمایشگاهشان کنم روى دیوارى در کافه اى یا گالرى اى در گوشه اى از این شهر هنرمند...

همین!

آمدم خبرتان کنم...








نظرات 2 + ارسال نظر
ناهید چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 01:01 ب.ظ

چه شیرین و چه خوب

جاى تو خالى!

سرن دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 01:42 ق.ظ

چه خبر خوبی! از بعدش هم بگو سپیده

چشم. تا این لحظه سه تا از نه تا فروخته شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد